سادگورو، جاگی واسودو

جاگی واسودو (Jaggi Vasudev) استاد معنوی جهان، نویسنده کتاب کارما، در سوم سپتامبر ۱۹۵۷ به‌دنیا آمد. او که بیشتر با نام «سادوگورو» (Sadhguru) شناخته می‌شود یک یوگی و عارف هندی است که ابتدا لیسانس انگلیسی خود را از دانشگاه میسور دریافت کرد و سپس از سال ۱۹۸۲ به‌تدریس «یوگا» در جنوب هند مشغول شد.

او در سال ۱۹۹۲، «بنیاد ایشا» را که مرکزی غیردولتی و خصوصی جهت آموزش یوگا در زمینه‌های مختلف، از جمله توسعه و بهبود معنویت، آموزش و تأثیر محیط‌زیست بر جسم و روح انسان است تأسیس کرد.

سادوگورو همچنین به‌عنوان یک سخنران عمومی و انگیزشی در نشست‌های مختلفی از جمله اجلاس صلح جهانی ملل متحد، مجلس پارلمان انگلیس، انیستیتوی فناوری ماساچوست، انستیتوی بین‌المللی توسعه مدیریت و مجمع اقتصاد جهانی در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰ شرکت داشت.

در سال ۲۰۱۷، دولت هند به پاس خدمات سادوگورو در زمینه‌های اجتماعی، جایزه «پادما ویبوسان»، دومین جایزه عالی‌ رتبه کشوری هند را به او اعطا کرد.

کتاب «مهندسی درون : راهنمای لذت بردن به سبک یک یوگی» (Inner Engineering: A Yogi’s Guide to Joy) یکی دیگر از آثار جاگی واسودو در زمینه بهبود زندگی شخصی است که در سال ۲۰۱۶ به چاپ رسید و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های «نیویورک تایمز» شد.

سادگورو، جاگی واسودو

Showing the single result

Show:
Scroll To Top
Close
Close
Shop
Sidebar
0 Wishlist
0 Cart
Close

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping